Sevgi her mevsimin meyvesidir ve her elin uzanabileceği yerdedir.
Rahibe TERESA


Anne sevgisinde olanaksıza yer yoktur.
PADDOCK



Bir annenin ne çocuğa gösterdiği sevginin, ne de ona gösterdiği dostluğun bir benzeri vardır.
Hary Ward BEECHER




Sen küçücüktün
Ve yanıbaşındaydım,
Soğuk havalarda
Seni yumuşacık battaniyelere sardım
Artık büyüdün
Ve uzaklardasın,
Şimdi ellerini kaldırıyor
Ve seni dualarımla sarmalamaya çalışıyorum.
Dona Maddux COOPER



Başarısızlık bir yenilgi değildir.
Sadece başarınızın ertelenmesidir.
Geçici olarak kullandığınız bir yoldur,
bir çıkmaz sokak değil.
William Arthur WARD



Kışın buz gibi havasında içimde sıcacık bir yaz olduğunu farkettim.





Canın yanınca elimi sık,
O zaman seni ne kadar çok sevdiğimi söyleyeceğim.




Bir dokunuş, binlerce sözcüğe değer
Harold BLOOMFİELD

Comments (0)

Computer Blogs - Blog Catalog Blog Directory BlogKüme'yi destekliyorum