Bloxoo sayesinde kendi blogumu tanıtma ve bir çok güzel blog tanıma fırsatım oldu. Ve orda tanıdığım blogunu keşfettikten sonra takipçisi olduğum, arkadaşlarımdan benay beni mimlemiş:)) Ki bu benim ilk mimlenişim:))) Ona burdan çoook teşekkür ediyorum.
Şimdi de sıra mim'lendirmenin gerektirdiği soruların yanıtlarına...

En sevdiğiniz blogger: fikrin ne
Yazılarını çok beğendiğim ve her gün takip ettiğim bir blogger. En beğendiğim yanı blogunu hep güncel tutması ve mutlaka her gün güncel haberlerden başlıklar yayınlaması.









En sevdiğiniz yer: Deniz olan her yeri seviyorum.Oturup saatlerce denizi izleyebilirim.











En sevdiğiniz aksesuar: Kolye takmayı seviyorum. Takıp takıştırmayı çok seven biri değilim.

En sevdiğiniz hayvan : Muhabbet kuşu. Küçükken evde beslerdik ama bizim kuş hamile kalmaya başlayınca evimiz kuş yuvasına ve dolayısıyla tüy yuvasına döndü:))Hem onun için hem de onlara bir şey olduğunda çok üzüldüğümüz için artık beslemiyoruz.













En sevdiğiniz içecek: Taze sıkılmış portakal suyu















En sevdiğiniz yemek: Mantı:))) Ama ramazan dolayısıyla dayanamayacağım için resmini koymuyorum:))


En sevdiğiniz tatlı: Çikolatalı olan her şey:)) Resmine bakmaya zor dayanıyorum ama koydum:))













En sevdiğiniz film: Aslında film izlemeyi çok seviyorum ve beğendiğim herkes mutlaka izlemeli dediğim o kadar çok film var ki.. Çok zor geldi bu soru. Ama madem bir isim vermem gerekiyor; Prestij.


















En sevdiğiniz pc programı: Eskiden en çok bs playeri kullanırdım ama bu ara medya player kullanıyorum.

En sevdiğiniz tv programı: Asi'yi izliyordum ama bitti:(( Doktorları izliyordum yarıda kestiler:(( Şimdi de Çok Güzel Hareketler Bunlar'ı izliyorum. Umarım bu bitmez:))












En sevdiğiniz renk: Pembe (toz pembe derler ya hani:))










En sevdiğiniz çizgi film karakteri: Ay savaşcısı:)) Onu sevmeyen yoktu sanırım, hele maskeli prens.. Büyüyecektik ve öyle biri gelip bizi bulacaktı..













En sevdiğiniz yazar: Kitaplarla ilgili bir blog yayınladığım için bu soruyu boş bırakıyorum.

Ve son olarak MİM'mi

Web günlüğüm
fikrin ne
saydek' e paslıyorum:)))

Comments (6)

On 22 Ağustos 2009 09:13 , Fikrin Ne? dedi ki...

daha sız mesaj yazmadan sızı takıp ettıgım ıcın mım aldım canım arkadasım en kısa zamanda takıbı yanıtlıyorum cok mutlu oldum hayırlı ıftarlar

 
On 22 Ağustos 2009 10:29 , MerveM dedi ki...

Hayırlı olsun ilk miminiz :) Çikolata ve deniz konusunda kesinlikle hem fikiriz :))

 
On 22 Ağustos 2009 12:52 , benay dedi ki...

@Fikrin Ne? :ben de sana ödül verdim ama beni sallamadın neyse:)

@MerveM: çok uyumlu bir yorum olmuş:)

@gülden :güzel cevaplar canım, mim'lenmelerin bol olur inşallah :)

 
On 24 Ağustos 2009 01:59 , SaydeK® dedi ki...

Teşekkür ederim canım..yeni gördüm ve hemen yanıtlıyorum..:) ödülün yakışmış bu arada tebrikler :)

 
On 29 Ağustos 2009 15:32 , fatihbilen dedi ki...

bu blog dan görüp izledim Prestij i ve diyorum ki... SÜPER bir film

izlememe neden olduğunuz için teşekkürler :))

ben de bi film tavsiye edeyim sana :D
AUGUST RUSH (KALBİNİ DİNLE) ..süper bir film

 
On 30 Ağustos 2009 03:14 , Gülden dedi ki...

teşekkür ederim, en yakın zamanda izleyeceğim

 
Computer Blogs - Blog Catalog Blog Directory BlogKüme'yi destekliyorum